Tråd: Sugardating
View Single Post
Jeg har mange års erfaring fra kink-verdenen med fetishfester med innslag av både BDSM, ageplay, swinging og cucholdforhold. Der ble jeg kjent med flere truseselgere og et par som fortalte om opplevelsene sine som sugar babes. Det jeg kan si er at de aller færreste som fra før av var single og begir seg innpå dette ungår utfordringer når de skal inn i et normalt forhold senere i liver. Selv er jeg i et vanillaforhold nå og det har sine utfordringer. Jeg kan tenke meg at en av utfordringene er at du vil se på menn generelt som pengegeneratorer og gå glipp av ekte mennesklige kvaliteter.

Jeg ble en gang kjent med ei over nett som fortalte at hun startet som SB. Etterhvert så fikk hun tilbudt gratis hybelleilighet hos en søkk rik mann i Oslo. Han betalte lappen for henne på bil, hjalp til med utdannelsen. I følge henne selv så begynte hun etterhvert å tenne på og være slave, og mannen styrte orgasmene hennes. Han leide henne og ut i bytte mot SB kvinner andre rikinger i samme netthverk hadde. Jeg aner ikke, men ser ingen grunn til å tro at histotien er sann basert på mange historier jeg har hørt fra mennesker jeg har møtt i virkeligheten.

Jeg vil ikke fordømme noenting som helst, men føler for å dele av det jeg vet. Men jeg vil tro at det ikke er så lettjente penger. Da ville jeg heller solgt trusene mine om jeg var kvinne, da det er et stort marked for menn med trusesnifferfetish. Du blir nok ikke rik på det, men kan sikkert få deg en tusings, eller to om du er heldig i uken.