View Single Post
Sitat av EvilSink Vis innlegg
Det med låser har jeg ikke tenkt på engang, men har prøvd uten lås før og det var balle for å si det sånn. Noen andre ting som jeg burde se etter når jeg skal velge meg ut et verktøy?

Da har jeg noen modeller å titte på. Takk for svar, begge to
Vis hele sitatet...
Se for at at verktøyet du velger vil passe til dine interesser; fiksing av bil, datamaskiner/elektronikk, div handyman oppgaver og turgåing. Ta en titt på hvilke verktøy som er inkludert i det multiverktøyet du velger. Jo flere typer som passer til dine interesser, jo bedre er det.

Ta eksempelvis, hva trenger du som regel mest når du fikser på bil? Det samme når du driver med elektronikk og data. Når du går tur, hva er mest gunstig for deg da?

Etter som jeg har skjønt vil du ha et multitool som dekker en rekke behover, alt fra handywork, fiksing og uteliv. Det vil også bety at du kanskje har behov for noe robust som tåler en del bank over tid, og er lagt av kvalitetstål. Det kan også være gunstig å ha et verktøy som har mulighet for utskiftbare deler med tanke på alt du ønsker å fikse på.

Jeg vil igjen derfor anbefale Wave+ av Leatherman. Den har alt du trenger, og vil dekke det meste av dine behov. I tillegg har Leatherman bitsett og bitextender som kan gjør det lettere å ha alternative løsninger i en "trang situasjon".

Slenger med en video fra Youtube med Wave+ inkludert bitsett og bit extender.

https://www.youtube.com/watch?v=UZs7yIGWMbE

Håper dette hjalp med ditt valg av multiverktøy!