View Single Post
Så det er greit at hun prøver å få penger ut av folk? Sier med det at reaksjonen til denne mannen ikke er greit i noen som helst sammenheng, men en form for reaksjon blir det uansett. Svindle penger fra folk er heller ikke greit. Når man går ut for å lete etter "sugardaddies" så må man jo skjønne at dette vil mest sannsynlig by på problemer. Som jeg sa, det er lett å være etterpåklok, men man kunne kanskje skjønt at dette går nok ikke bra uansett hvilken vei det hadde gått. Og nei, som jeg også sa, jeg støtter ikke denne typen oppførsel, men når hun begir seg ut på det hun skriver om, så burde hun kanskje tenkt at det ikke ble noe positivt ut av det? Og nei, hun skal absolutt ikke møte han, eller føle noen form for press på å møte han.

Det er tydelig at dere hopper til konklusjoner mot meg, og jeg har ingenting imot kvinner. Jeg sa heller ikke det er greit å betale for slike tjenester. Som sagt, dere hopper til konklusjoner og legger ord i munn på meg som jeg ikke har sagt. Jeg er derimot av den typen som mener det er lov å tenke før man handler. Det står ingenting om at han vet hvor hun bor etc. Trakassering på internett er dagligdags, om så det er i et spill eller en melding på facebook/tinder. Det er lov å ignorere personen, og ikke fortsette/avslutte samtalen. Når han truer og samtalen føles alvorlig galt, så skal man jo anmelde det, utpressing er ulovlig. Skjønner virkelig ikke hvorfor min mening om dette var så ekstremt til de grader feil? Jeg drar absolutt ingen ned i gjørma, men det er jo i fornuftigens skyld at man tar litt lærdom av situasjonen, så man kan slippe og oppsøke like situasjoner igjen der utfallet kan bli det samme.

Og nei, jeg gjør ikke løse avtaler i fylla, fordi jeg vet at fylla kan by på problemer for meg, så det unngår jeg. Det er den typen logikk jeg har i hodet. Om det er feil type logikk så får det bare være. Jeg vil ingen vondt, og om innlegget mitt oppfattes som det, så er det ikke det som er meningen.

Og, bare idioter mener at kvinner som kler seg utfordrende legger opp til voldtekt...