View Single Post
Sitat av lyspære Vis innlegg
Problemet med pedofili er at unger tar skade av å bli pult. Både fysisk og mentalt. Jeg synes ikke samfunnet skal godta alt og alle. Moral/etikk forutsetter grensesetting, og noen vil være på utsida av den moralske grensesettinga. I dette tilfellet er homoer innafor, og pedoer uttafor. Å bruke homofili og pedofili slik det blir brukt i innlegg tidligere i tråden er falsk ekvivalens.
Vis hele sitatet...
Says who?

Det samme samfunnet som har transformert voldtekt fra å være en ganske kjip greie til å skulle være noe som gjør et menneske ute av stand til å fugere i årevis etter?

Det finnes meg bekjent ingen forskning som tilsier at pattedyr blir varig skadet av overgrep i sin naturtilstand. Tvert imot; incest, overgrep, voldtekt osv har vært kjent praktisert systematisk i alle kriker og kroker av verden på et eller annet tidspunkt.

Det finnes derimnot forskning på utbredelsen av faktisk seksuell tenning på barn; tallene som kommer frem er konsekvent
så høye at det bryter med vår illusjon av mennesket som "perfekt fit for vestlig sivilisasjon anno 2017"... Så hele fagfeltet er avskrevet på bakgrunn av seksuell tenning sin altfor komplekse natur til å parameterisere.

Å være pedofil, av legning eller av fetish, er ikke noe verre enn å være en loner som aldri får seg fitte - man går ikke på jakt i parken etter fulle kvinnfolk å skampule mot sin vilje av den grunn.

Prøver ikke å ta til orde for normalisering av pedofili eller ufrivillig voldtekt; men disse diskusjonene blir bare så døve og repetative at jeg virkelig sliter med å skjønne motivasjonen.

Det er millioner av damer som søker til internett for å finne seg en som kan "voldta" dem; og jeg vet av erfaring at...bla bla bla.

Hvorfor diskuterer dere noe dere ikke er åpen for å engang lufte noen refleksjoner rundt?