View Single Post
Hold deg langt unna sprøyter, det bringer bare helvete med seg. Var avhengig av nåla (da med minus) i noen måneder, klarte heldigvis å kutte ut og siden da har jeg kun skutt en håndfull ganger (eller to). Når det kommer til speed så var jeg griserusa på piller og heroin og besøkte en bekjent for første gang (første gang IV, altså), han spurte om jeg ville ha en smell, jeg sa selvsagt ja. Han spurte om jeg ville ha litt speed i den, "hvorfor ikke?" Var alt som gikk igjennom hue mitt. Jeg var så jævlig borte at jeg sa bare "mer" da han helte amf. Så på vekta at det stod 0.8, trodde det var 0.08.. Heroina helte jeg i kokekaret selv, i etterkant fant jeg ut at det var 0.4 jeg helte på. Toleransen min lå på rundt 0.2 for en grei rus da.

Sekundet etter smellet var jeg høyere i himmelen enn jeg noen gang kan komme igjen. Det var - og kommer alltid til å forbli - den beste følsen noensinne. Jeg fallt inn og ut av nodden, hver gang jeg var ute av den var jeg så jævla tweaka at kjeven gikk i tusen og helvete og hue enda kjappere. Jeg hadde deilige frysninger som spredde seg rundt hele kroppen min konstant, jeg følte meg helt utrolig. Jeg følte meg så bra i 7 timer, det eneste som minska var nodden, som forsvant gradvis etter en time. Enda den kom tilbake i ny og ne helt til jeg noen lunde landa. Allikevel var jeg speeda som aldri før i bortimot 12 timer. Har drømt om å skyte det skuddet utallige ganger, flere ganger i uka siden det skjedde. Speedballer fortsatt en del her og der, men den når aldri 1/10 av følsen den smellen ga meg. Eneste som holder meg unna er at jeg vet at det blir dagligkost om jeg prøver igjen. Hvordan skal jeg holde meg unna det daglig, når jeg så vidt klarer å holde meg noen timer unna heroin nasalt? Har kun beskrevet litt nå, å forklare helt hvordan det var er umulig, fordi det var virkelig himmel på jord. Anbefaler ingen å engang tenke på å skyte speed, eller heroin, eller noen ting for sen saks skyld. Det er så avhengighetsskapende at det kan fange en hver sjel.