View Single Post
Jeg var kanskje utydelig poenget var ikke legalisering eller ei, regnet med 98% her inne var for uansett. Det som FØRST provoserte meg var at de siktet seg inn på en ung gruppe mennesker som ikke burde få tak i cannabis på noen år enda, og lokket med cannabis politikk.... Men som andre over nevnte. Dette provoserte meg ikke brøkdelen så mye som Hva politiet gjorde etterpå. Holy FØKK agderpolitiet presterer å tråkke i salaten om og om igjen. Nei, nazister er trygge i våre gater, men den politikeren SOM KOMMER TIL OG LETTE PÅ POLITIETS ARBEIDSMENGDER i form av at de slipper å bruke jurister på mennesker som sitter og tar seg en røyk? Nei det vil de ikke ha noe av. Jeg ble lamslått når jeg leste Hva politiet akkurat har gjort nå. De forstår TYDELIGVIS ikke sin plass. Akkurat som Da politikerene vedtok avkriminalisering. Hva gjorde politiet da? Jo, de gikk mot politikerene og prøvde å styre det over på sin mening, og stedet for å gjøre jobben sin: følge og akseptere politikernes avgjørelser. Så de prøvde faktisk og styre politisk utfall som politi. Ikke enkeltmennesker. Så ja dette har akkurat eskalert ut av proporsjoner jeg aldri hadde trodd.

Jeg skrev bare "legalize it" fordi det var slagordet venstre brukte på pinsene de delte ut.
Sist endret av Mokkasinen; 28. august 2019 kl. 00:52.