View Single Post
The Lone Deranger
bipbapbop's Avatar
321
Hei, jeg drev masse med dette før i tiden. Trikset mitt var å gjøre om på innsovningsfasen. Vær med så lenge du kan, og gi litt og litt slipp på kontrollen. Det er om å være med til du havner i drømmeland, akkurat nok til at du ikke forsvinner. Jeg klarte dette relativt ofte etter en stund med trening. Det er en utrolig merkelig følelse å våkne til i en drøm, vel vitende om at du ligger i senga og sover. Og at du kan gjøre hva du vil. Jeg likte å fly. Funka som faen.

Til han som posta sist. Astral Projection og Lucid Dreaming er ett og samme. Det er min konklusjon etter å ha drevet med dette i årevis. Helt samme konsept, men ut i fra det du forventer vil skje, vil dette forme de bevisste drømmene. Silver cord og det bullshittet om at du kan gjøre ting i virkeligheten gjennom den astrale dimensjon. Alternativtenkende mumbo jumbo. Jeg forstår folk kan bli lurt, med tanke på hvor kraftfull lucid dreaming kan være. Du kan jo basically gjøre hva du vil.

Og jeg forstår også hvor sinnsykt dette kan høres ut for folk som aldri har opplevd dette før. Jeg trodde selv de som beskrev dette fenomenet før jeg selv hadde erfart det, var rimelig wacko.