View Single Post
Så i stedet for å oppsøke logiske forklaringer, søke informasjon, forskning eller profesjonell hjelp av personer som har lang utdannelse med menneskers psyke og kropp, tyr vi heller til heksekunst, eksorsisme og en "venninne" som trolig ikke har mye annet å komme med enn "jeg har en følelse".

Høres lurt ut.

Nei, enkleste er å sette opp et kamera. Er du fortsatt overbevist om at ting skjer, ta kontakt med lege som basert på undersøkelse mulig vil henvise deg slik at du får riktig hjelp.

Ang. det skapet dit.. Hvorfor i huleste skulle et "spøkæls" åpne og lukke en skapdør...? Skal "ånden" signalisere noe er det da vitterlig mindre tilltak å skrive noe på en datamaskin eller bruke en blyant på et stykke papir? Tusj på et speil? Hvor er logikken?

Sitat av NotSoTropicana Vis innlegg
Når det gjelder spøkelser som prøver å ta kontakt så finnes det en ganske enkel ting å gjøre. Hvis du føler at noen stirrer på deg, eller har den følelsen av at du ikke er alene, så bare si høyt "Kan du vær så snill å la meg være, du skremmer meg. Jeg liker ikke at du stirrer på meg. Gå vekk" etc etc. En annen ting man kan gjøre er å stenge dem ute innenfra. Altså, du må være innstilt på at du ikke vil ha noen spøkelser rundt deg. Inni hodet må du ha en klar tanke som sier at du vil være alene, så gå vekk. Trikset er egentlig bare å stenge det vonde ute. Vær tydelig på at du ikke vil ha åndene der, og mest sannsynlig så vil de la deg være. De er på en måte mennesker de også, og de kan faktisk høre deg, og også føle det du føler. Hvis du lar noe gå innpå deg, så vil de fortsette å utnytte svakhetene dine. Så vær sterk og si hva du mener. Høres nesten for enkelt ut, men ofte er det akkurat det som skal til.
Vis hele sitatet...
Ikke nok med at vi har spøkelser men de har faktisk samvittighet og tar hensyn til folk også?
Sist endret av Dibsent; 12. november 2014 kl. 10:35.