View Single Post
Sitat av Endorfin Vis innlegg
Jeg tror på deg! Jeg har aldri opplevd noe så brutalt som du forteller om nå. Men det var en gang jeg helt plutselig merket at jeg ikke var alene på rommet mitt. Hver eneste natt følte jeg helt sykt at det var noen som sto i hjørnet på rommet mitt og fulgte med. Jeg klarte nesten ikke å sove, og måtte alltid sove under dyna mi. Hvorfor skal jeg helt plutselig føle noe så sterkt om det ikke var noe der? Jeg hadde ikke en gang tenkt på noe skummelt, gjenferd eller noe sånt. Jeg fortalte det ikke til noen.
og da venninna mi, som har sovet hos meg sinnsykt mange ganger skulle overnatte hos meg, fortalte hun at hun nesten ikke klarte å sove, fordi hun følte skikkelig at det var noen som sto i hjørnet på rommet mitt og så på henne. Jeg hadde ikke fortalt noe om hva jeg følte til venninna mi. Derfor synes jeg det er rart om vi begge to skal merke dette på samme tid hvis det er helt tilfeldig..

Men angående hva du skal gjøre med det vet jeg faktisk ikke. Men håper ting ordner seg og at du blir kvitt problemet!
Vis hele sitatet...

Sykt merkelig at sånne ting skjer!
Ufff... Jeg kjenner jeg blir nervøs. Hvis jeg visste at det var noe i hjørnet på rommet mitt så hadde jeg ikke klart å sove heller! Føler virkelig Deja Vu med det du skriver her, fordi venninna mi har også merket ting jeg har merket uten at jeg har fortalt henne om det.

Klesskapet mitt lukker seg opp flere ganger i uka. Jeg er 100% at jeg har lukket det, men det er plutselig oppe. Våkna her om dagen at det sto oppe på morgenen.. Trur det feiler noe med dette huset :/
Vennina mi fortalte også at hu ble redd for skapet mitt, men hu følte seg dum fordi det er et skap ikkesant? Men hu likte det veldig dårlig at det sto oppe, så har begynt å legge en sekk foran skapet så det holder seg der.
Tviler på at "vinden" eller noen andre stygge fornuftige årsaker klarer å lukke opp et skap.


Hvor ofte har dette skjedd deg?
Føler du deg uvanlig redd noen ganger?

Har forresten begynt med å ha en liten bamse i hjørnet av senga. Ikke at det hjelper noe som helst, men det får meg til å føle meg mindre alene når jeg sover og at den kanskje passer på meg?
Høres sikkert veldig barnslig ut, men det er faktisk lettere.


Jeg snakket med en som hadde noen råd å gi. Han trodde på meg, og sa at dette faktisk ikke er uvanlig. Det er flere som kan ha demoner i huset, uten at de legger merke til det, eller finner på ting til å forklare ting som skjer.
Han fortalte;

Demoner/poltergeist kan ikke gjøre oss noe så lenge du ikke lar dem gjøre det. De prøver å manipulere deg, gjøre deg svakere og de prøver å kontrollere deg. De fleste har en slags sperre i hjernen som utelukker dette, men hvis du kommer i kontakt med spiritisme / for mye rusmidler så kan denne sperren få sprekker som lar onde skapninger prøve seg.

Jeg vet så klart ikke om dette er sant, men han mente at det var viktig at du overbeviste for deg selv at det var DU som har kontrollen og de døde kan ikke gjøre deg noe. Så lenge du har sterk nok viljestyrke så vinner alltid de levende.


Det er noe å tenke på