View Single Post
Det er jo absolutt interessant. jeg kan ikke si verken det ene eller det andre, men jeg personlig har i mine yngre dager virkelig begynt å lure på hva som foregår når venner og bekjente(ja, til og med familie) har foranderet personlighet til det ytterste gang etter gang... Det ene øyeblikket er de blide, positive og "seg selv" og out of nowhere forandrer de plutselig ansikt ( ja, fjeset blir ANNERLEDES, noen har jeg bare sett det hvite i øynene på (wtf, det er creepy!?) og blir meget truende og kommer med ville anklagelser s.feks. " du snakker om meg" etc. skikkelig påståelige. Har også opplevd at to stykker har sagt " det er en demon inni meg" i disse situasjonene... Jeg har enda til gode å bli tatt fysisk i, men jeg har ikke noe forklaring på akkurat det der... Det er bare freaky for å være ærlig.. Fra å være oppegåendes til å serriøst se ut som ondskapen selv, altså helt loco coco ( det er å putte det mildt).

Alt dette har kun skjedd når jeg har vært meget utslitt og egentlig følt meg "liten" og "tom", når jeg har hatt angst for å si det på den måten. Noe som gjør at jeg finner det enda mer fasinerende at det ikke har skjedd når jeg har følt meg trygg og som meg selv. f.eks. om jeg har med en hjem og vi var vært på fylla og du er så sliten at du vet ikke hvor du skal gjøre av deg. For hadde alt dette skjedd når jeg følte meg "normal" ville jeg på en måte ikke funnet meg i den tonen der og blitt aggresiv tilbake.

Nå velger jeg å tro at man ikke kan forklare alt, men det at det er direkte "satan" eller "jesus" vet jeg ikke noe om. Dette tror jeg er menneskeskapt og om det eventuelt skulle vært noe kan ikke vi forklare det på biblens måte...


Legger til ett par linker fra dailymail og usatoday er jo litt spesielt når helsepersonell og politet freak ut også :P Kanskje ikke alt foregår oppe i hodet?
Sist endret av Valadar; 10. november 2014 kl. 07:37.