View Single Post
Hei.

Er det noen som har erfaring med overnaturlige ting?
Jeg sliter endel, og trenger noen råd!


Forresten:

Jeg har ingen psykiske lidelser. Jeg har aldri hatt noe problem med dette før.



Ca et halvt år siden så var jeg hos en god bekjent. Vi begynte å eksperimentere med spiritisme på en ganske seriøs måte.
Senere den kvelden så var det som noe var inni meg, og kompisen min merket at det var noe galt. Jeg ble hvit, og jeg så rett og slett ikke frisk ut.

Jeg sleit med å sove i 4dager med mye mareritt om demoner, poltergeist, osv osv. Plutselig så følte jeg meg frisk, og alt var bra.


For noen par uker siden så begynte å føle at jeg ble forfulgt. Det var noen der? Jeg var alene på et rom, men jeg var ikke alene.

På haloween kvelden så følte jeg meg veldig veldig dårlig. Jeg orka ikke å gå fra senga. Unger ringte på døra, men jeg klarte ikke å gå til døra en gang. Jeg sovnet. Jeg "halv-sover" og jeg ser meg selv fra taket ligge i senga. NOEN KVELER MEG og prøver å komme inn i hodet mitt!
Jeg våkna, svetta som faen, men det var ingen der.


Jeg sover fortsatt veldig dårlig om natta, men husker ikke alle drømmene jeg har.

Kjenner flere som har opplevd lignende ting, men er litt nervøs for å egentlig fortelle det noen. Jeg høres gal ut.

Har noen noe råd?
Er jeg gal?
Skjønner ingenting av dette.

Jeg er ikke religiøs, og jeg har aldri tenkt noe på at noe sånt finnes. Men begynner å lure da, når jeg opplever sånne ting.

PS: Visste ikke helt hvor jeg skulle legge den, flytt den gjerne.