View Single Post
Faen meg, trodde jeg var tragisk som ungdom, men jeg tror egentlig jeg klarte meg relativt bra på skoletiden. Jeg var stoner på gymnaset og røykte før skolen hver morgen, men jeg gjorde aldri hærverk eller dreit meg ut. Det gjr du bare en ting med, du får alle andre til å tro hasjrøykere er idioter som gjør farlige ting, noe som er langt fra sannheten. Og du bare ødelegger ryktet til alle unge hasjrøykere på den måten.

Jeg ble faktisk innkalt til rådgiver selv, for de trengte råd om hvordan å håndtere det voksende rusproblemet på skolen, som spesielt handlet om en amerkansk utvekslings-student som selgte harde stoffer til ungjentene. De viste jeg ruste meg på skolen, men jeg fikk ingen trøbbel noen gang pga jeg hadde 5ere eller 6ere i alle fag, inklusiv matte fysikk og kjemi.

De var glade for råd og tips ang rusproblemet på skolen, jeg sa det jeg kunne for å hindre at politiet skulle kommer på skolen med hunder og ransakelser. Heller jobbe med de man viste ruste seg på en respektful måte. Spørre hva er det som gjør at de velger å ruse seg heller. DE hørte på meg, men i senere tid har jeghørt det er politifolk med hunder i garderobene av og til på gymnaset.

s