View Single Post
Sitat av vindaloo Vis innlegg
-Jeg startet med å etterspørre hjelp til å finne en film tittel fra tidlig 2000 tall.
Postet under film, og med den informasjonen jeg selv hadde tilgjengelig. Kanskje noen kunne kjenne igjen hva jeg mente?
Fikk en del respons (takk), men så, plutselig borte.
Vis hele sitatet...
Ikke slettet, men flyttet inn i megatråden vi har for det temaet:
https://freak.no/forum/showthread.ph...58#post3557358


Sitat av vindaloo Vis innlegg
-I en annen tråd rådet jeg en 14 åring som i følge han/hun selv drev med amf til ikke å gjøre det.
Fordi, vell fordi 14! for det første, og deretter fordi jeg selv har erfaring med hvor lett det er å kjøre det opplegget der rett i grøfta. Plutselig borte Hvorfor?
Vis hele sitatet...
Det var faktisk ikke i en annen tråd, det var inne i DENNE tråden fordi vedkommende ikke klarte å finne ut hvordan man laget en egen tråd. Og amf er en TOTAL avsporing for denne trådens tema, og blir da slettet.


Sitat av vindaloo Vis innlegg
Isåfall har enten admins lagt seg på en "slette linje" det blir nærmest umulig opprettholde og som må bli jævlig slitsomt for de.
Og også feilbedømt publikumet sitt litt.
Vis hele sitatet...
Verken umulig eller jævlig slitsomt. Vi er like mye publikumet som dere er, ingen av oss ble født inn i moderator-rollen. Vi ønsker et ryddig og seriøst forum, og da gjør vi jobben som skal til for at det blir det.