View Single Post
Sitat av Myoxocephalus Vis innlegg
Meg bekjent er det er stort sett frivillig ved UiO: Du kan helt fint ta flere fag i steden. Noe de fleste også gjør. Meg bekjent er også alternativene 10 eller 20 poeng, ikke 15 eller 30, men jeg er åpen for at jeg kan være feilinformert. Forøvrig vil jeg legge til at et fordypningsprosjekt kan være svært lærerikt og nyttig - og teknisk. Hvis man studerer tunge realfag kan man nemlig velge å fordype seg et tungt, realfaglig emne. Man må ikke skrive en vasete, kvasifilosofisk bacheloroppgave om piss hvis man ikke vil - helt sant!
Vis hele sitatet...
Jeg aner vitterlig ikke hvor du vil, jeg påpekte i første innlegg at man kan ta nært identiske grader ved begge steder. Ikke nært som i nesten like god, nært som i at jeg tviler på at to steder har nøyaktig samme pensum. Hva som er best får andre bestemme. Ei heller sa jeg oppgaven ikke kunne være teknisk. Jeg sa at dersom man vet master er målet, vil svært få eller ingen bry seg om bacheloroppgaven, forkortet til: sløseri. Er du uenig i dette?

Sitat av Myoxocephalus Vis innlegg
Jeg har veldig lyst til å skrive noe fordomsfullt om personligheten til NTNU-studenter generelt, men jeg vet det finnes en del hederlige moteksempler. Jeg nøyer meg derfor med å insinuere det.
Vis hele sitatet...
Insinuer av hjertens lyst, det er dog noe underfundig å snakke om andres holdninger, mens man velger å tolke ting på verst mulig måte selv.
Sist endret av Xasma; 20. november 2019 kl. 00:02.