View Single Post
Jeg er overbevist om at det finnes ånder, pga en hendelse jeg hadde for to år siden.
Jeg og min daværende kjæreste skulle sove ei natt på hotell, jeg kjente med engang en ekkel følelse da jeg kom inn på rommet. Etter ca 4 minutter prikket det i hele kroppen min å jeg ble så svimmel at jeg måtte sette meg ned på gulvet.
Han hentet vann til meg og støttet meg bort til senga.. Svimmelheten gikk over.
Tanken hadde enda ikke streifet meg om at det kunne være fordi det var noe overnaturlig i rommet.
Isåfall, etter vi hadde snakket en stund skulle vi sove, å i det vi slår av lyset hører vi at NOE blir flyttet på inne på rommet!

Vi blir stive av skrekk begge to, mens han slår på lyset.
Jeg spør han hva f det var for noe og han ser bare forskrekka på meg.
Jeg ville ikke sove mer men han fikk meg tilslutt med på tanken om at det var på naborommet lyden kom fra..
Vi skulle prøve å sove igjen, med lyset PÅ :-P
Det gikk kanskje 8 minutter før ene veska mi fyker bortover gulvet. Jeg hyler, vi slenger på oss klærne og tar med oss alt ut av rommet. Rett i resepsjonen, jeg er jo så livredd at vi får tilogmed pengene tilbake.
Men ja, den gangen kjente jeg det på hele kroppen.. Aldri opplevd noe etter det.

Hatt etpar søvnparalyser, fikk det i en veldig vond tid med mye stress og lite søvn.
Blir jo redd for å sove desto mer man opplever søvnparalyser, helt forferdelig er det.

Har heldigvis ikke hatt det på ca 1 halvt år nå. Bank i bordet.

Hørt det er lettere å få det når man ligger på rygg foresten, så gjør bevisst ikke det lenger ��
Sist endret av wildthing; 13. oktober 2019 kl. 21:09. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.