View Single Post
Mye dårlige svar og feil-informasjon her.

1. Har en bekjent av meg som fyrer en gang i blandt, han sier at hasjn er i blodet i minst to månder etter å ha røyka,
og at man ikke kommer inn i forsvaret om de merker man driver på med/har drevet på med hasj. True?

De tester ikke for THC i blodet i millitæret. De tar blodprøver, men ikke for å lete etter THC medmindre grunn til å mistenke deg.
Og i urin så kommer det ann på forbruket, røyker man kun en jay eller to en gang i f.eks halvåret så skal det være ute av urinen innen en liten uke. Røyker man mye kan det sitte en del lengre.

2. Hva er egentli forskjellen mellom grønt, svart, og brunt?
Forskjellen er hvordan produktet blir etterbehandlet når planten er høstet. Weed er budsa fra planten, hasj er presset trikomer og plantemateriale, usikker på hvordan nøyaktig man lager svart, men vet en måte er å gni krystallene/trikomene i håndflaten til de blir til en liten ball. Rusen varier avhengig av hvilken strain det er laget av, og kvaliteten på produktet.

3. Er det når weedn er fersk, eller tørket man kjenner rusen best?
Fersk weed smaker gjerne litt harskere, river mer i halsen og er vanskeligere å få skikkelig fyr på, så etter min mening er den best curet og tørr.

4. Omtrent hvor mange sånn passe jointer kan man få ut av 1g blanda med tobakk?
det kommer jo selvfølgelig ann på hvor mye du trenger for å oppnå den rusen du vil ha, og kvaliteten på produktet. er man innrøykt så trenger man mer.
Er det bra varer kan det være nok med 0,2g hasj for en som røyker sjeldent.

5. Hvilke bivirkninger kan man få av å røyke hasj? Og evt. hvordan skjule det for venner/familie?
Igjen kommer det ann på forbruket ditt. Røyker man ofte kan man gjerne etter å ha sluttet/ha en pause slite med søvnløshet, svekket matlyst og korttidshukommelse, og konsentrasjonsevnen svekkes. For å skjule hasj-bruk for foreldre og venner burde man ikke la bruker-utstyr stå fremme, brente sakser, rullepapir og tobakks-rusk om man ikke røyker tobakk til vanlig, osv. For å skjule bruk, bruk parfyme/dusje/skifte klær for å skjule lukt, øyedråper (clear-eye funker fint) for røde øyne, ikke la være å svare på meldinger.
6. Hva mener du er den beste måten å ''innta'' det på?
Dette er veldig individuellt, noen liker joint eller pipe som jeg føler kommer mer sigende på deg etterhvert, andre liker bong som kommer raskere og mer intenst, eller bøtte som er enda kraftigere enn bong igjen. Man kan også innta det oralt med mat, da får man gjerne en lengre og litt annerledes effekt, Min personlige favoritt er en god glass-bong.
Sist endret av Juliaan; 6. oktober 2011 kl. 18:42.