View Single Post
Sitat av kmsc Vis innlegg
Jeg forstår. Godt å høre denne psykiateren er litt oppi årene, det vil nok komme deg til gode.

Å bruke amf 5-10 ganger i året er ikke i nærheten av katastrofalt nei, men bra hvis du har lagt det stoffet bak deg for godt. Jeg ville også jobbet for å løse grunnen til at du benytter rusmidler, men det vet du godt allerede.

Når det gjelder disse pillene så kan det være vanskelig å knekke alene. Hvor store doser med spesielt rivotril snakker vi her, og over hvor lenge? Du nevner du må ta 50mg med sobril, og jeg mener det ikke er så unormalt å må opp i slike doser, jeg stod på langt høyere i min tid.

Valium vil hjelpe, og er forhåpentligvis det psykiateren vil sette deg på under en nedtrappingsplan
Vis hele sitatet...
Jeg får 49stk sobril som skal vare i tre mnd. Det sier kanskje seg selv at det er vanskelig å omtrent umulig at jeg klarer å ha de så lenge, men legen er restriktiv som faen og jeg får ikke mer. Kan egentlig forstå det siden det er så avhengighetsskapende, på den annen side er livet omtrent ødelagt uten.

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ikke si no de kommer til å lege alt på rusmidelet du har brukt snakker av erfaring.
Vis hele sitatet...
Du har ikke lyst til å utdype hva slags konsekvenser det har medført for deg? Blir jævlig usikker når jeg ser du og andre på freak tidligere har skrevet om å aldri fortelle til sin behandler om misbruk og at det nærmest kjører livet i dass.

Glemte å skrive til kmsc: Dose på rivotril har vært 2-4mg daglig og har brukt i fem-seks år. Det har vært perioder uten også, noen ganger to-tre mnd uten og av og til et par uker mellom bruk, men da har jeg ofte hatt annen benzo eller opiat som tramadol tilgjengelig.
Sist endret av Pentiax; 11. oktober 2018 kl. 20:21. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.