View Single Post
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
@Dodecha nå vil jeg nevne at visse brukere av psykadelika må være de personene med det største egoet jeg har opplevd noen gang. Makan til å heve seg over resten av oss som ikke er «woke» og på deres plan. Heldigvis har det egoet forsvunnet, men det har vært på bekostning av at vedkommende har blitt grønnsak.
Vis hele sitatet...
Jepp, drittsekker finnes over alt og jeg har selv møtt denne typen person du snakker om. Men hva er poenget ditt? Man skulle tro at det er elementær kunnskap at selv om en gruppe folk deler interesser så er de ikke homogene.
Jeg mente ikke å gi inntrykk av at folk som driver med psykedelika er "bedre" enn andre.

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ja forresten, Dodecha. Junkie, er vell nettopp det du er også? Jeg tenker da på din erfaring med forskjellige stoffer gjennom årene, det er vell ikke bare alkohol du har drukket? Du har sikkert trødd over på den mørke siden og brukt narkotika i en eller annen form.. det være rektal administrering av syntetiske cannabioder, hasj, lsd, paralgin forte eller fleinsopp extract i ræva, eller hva enn det er du foretrekker å bruke og hvordan.

Men, du er ikke så jævla junkie som hvermannsen ville hatt det til om alle sa sin mening. I min mening er du bare nok en rusbruker, langt fra en junkie
Vis hele sitatet...
Jeg skjønner ærlig talt ikke hvor du vil med dette innlegget men det virker som jeg kanskje traff et ømt punkt når jeg grer ut om min oppfatning av denne saken?

Beklager, det er min subjektive mening farget av mine livserfaringer.