View Single Post
Sitat av Ambryo Vis innlegg
Men hvorfor vann? Leser overalt at sprit er å foretrekke. Jeg tenker også å få det så konsentrert som mulig, for å gjøre det lett å håndtere, ta med seg på skolen/jobb osv.
Vis hele sitatet...
Helt korrekt sprit er å foretrekke. Om du er villig til å ofre 1L sprit er en annen sak. Har eksperimentert med forskjellige utblandinger og har ikke oppdaget muggvekst ved 40%-60% ratio. Kun for å spare litt

Litt av tanken min ved å blande ut med så stort volum er at du minsker sjansen for feildosering. Ja du kan blande en sterkere konsentrasjon, men da er du nødt til å sørge for å være langt mer presis i oppmålingene. Tenk 10% feilmåling 1ml kontra 10ml.

Sitat av Ambryo Vis innlegg
Kanskje jeg bare starter med 1mg først da, siden det alene holder til ca 40 doseringer. Så slipper jeg bekymre meg for at noe "spoiler"

delysid har halveringstid på 175 minutter så dvs 175x5=875 minutter= 14,5 timer før det det er ute totalt(?) Eller er det ikke så enkelt?
Vis hele sitatet...
Tenker du på tiden det tar før effektene er borte`?

Av personlig erfaring regner jeg 12 timer før effektene er helt borte. Dette medfører at det bør inntas så tidlig som mulig for å ikke forstyrre nattesøvnen. Peaken ankommer etter ~2 timer og kan oppleves en smule "energisk". Om mulig prøver jeg å unngå sosial kontakt da, da jeg muligens kan fremstå mer utadvendt enn mitt normale jeg. Aldeles ikke et problem, men kun mine observasjoner.

Sitat av hypernuke Vis innlegg
Er det noen her som har noen gode linker med lesing eller videoer om mikrodosering av fleinsopp? Eller om noen her har prøvd dette selv? Hvor store doser og hvor ofte?
Vis hele sitatet...
Mikrodosering av fleinsopp følger de samme prinsippene som ved LSD. Mål nøyaktig, noter egne observasjoner, på drop dager såvell fridager slik at du kan reflektere og følge med prosessen. Nettsiden Qon linket tidligere har også en side for fleinsopp, Essential guide to microdosing psilocybin mushrooms