View Single Post
Sitat av dinosauren Vis innlegg
Er det ikke bedre da at vi legaliserer det? Slik at de folkene som får problemer med cannabis kan få hjelp? I stedet for å lukke øynene og late som cannabis og cannabis relaterte problemer ikke eksisterer.

Jeg er alt for en legalisering, nettopp fordi det er på grunn av forbudet vi har alle disse problemene. Her kan vi spare masse tid, penger, ressurser og de som trenger hjelp kan få det.
Vis hele sitatet...
Nei, ikke legalisering. Ta portugal for eksempel der så og si alt er avkriminalisert, og det har gitt ganske gode resultater. Men som en nevner over her kan vel godt staten ta en besluttning for hva som skjer fremover, er dritt lei alle som går rundt å sier "420 legalize it man" osv.
Sitat av bossebass
Selv om det jeg skriver nå sikkert ikke har rot i virkeligheten, så er jeg en mye bedre helikopterpilot i Battlefield 4, når jeg har røykt litt cannabis, enn når jeg ikke har :P

Spøk til side, så er jeg skikkelig spent på hva Ungass 19 April kan føre til.
Vis hele sitatet...
Ja takk og pris på at vi har sånne som deg som bruker helikopterflygning i BF4 som argument for at du kjører bedre til å holde en legalisering borte fra norge. KP fra meg