Tråd: Freak.no app?
View Single Post
Sitat av nso Vis innlegg
Vil anta at appen uansett må laste ned hele innholdet på siden for så å parse det og spytte det ut i annet format. Eneste alternativet, slik jeg ser det, er å ha en server et sted som parser det om og spytter ut i formatet appen krever, men det tviler jeg på er tilfellet her.
Vis hele sitatet...
Trenger ikke server. Skriver koder slik at den bare omformer siden slik at den blir mobil/pad-vennelig.

Blir forsåvidt også å gjøre slik at du kan skru av avatarer og signaturer om du ønsker dette

Sitat av Forbanna Vis innlegg
Er spent på en liten oppdatering på arbeidet med appen!
Sitter nå på iPhone og browser. Når jeg skulle søke frem til denne tråden brukte jeg selvfølgelig søk funksjonen.
Har merket at denne ikke fungerer optimalt i Safari i iOS. Jeg klarer å skrive en bokstav i søkefeltet før telefonen zoomer inn og tar meg til toppen av vinduet. Dette fører til at jeg må lete meg ned til søk knappen igjen for så å skrive en ny bokstav og gjenta det hele igjen. Noen andre som har dette problemet?

Lurer på hvor mye arbeid som ligger i å implementere en brukbar søkemotor i appen.
Vis hele sitatet...
Har selv opplevd dette, det er noe man kan irritere seg grønn over. Blir å gjøre slik at søkemotoren kommer i et eget vindu, så den ikke hopper fram og tilbake å lever sitt eget liv.

Har ikke programmert så mye på appen de siste dagene, har vært lat. Må vell sette meg ned en dag, and make an evening of it.