View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det ser ut som jeg er helt loka, mtp hvordan jeg skrev.
Jeg er ikke det, føler det, føles bra ut nå Skrev det bare litt kjapt på mobilen min siden jeg ble litt stressa.. Noen musikkforslag? Sitter alene og har fri fra skolen imorgen og torsdag, så hva anbefales? Er det godt å gå turer på amfetamin? Jeg føler meg nesten litt avslappet bare jeg. Nesten litt lyst til å sette meg forran PC'en, åpen opp Microsoft Word og skrive en god bok. Uten at det hadde blitt en god bok, jeg kan jo ikke skrive, jeg fikk 4 i norsk til jul, så nei, ikke noe som kan gi bli utgitt akkurat.

MEN, hvorfor sette en sperre for seg selv? Hvorfor skal ikke jeg skrive om jeg vil? Hva om jeg skriver for min egen del, selvom det er dritt? Er det liksom feil, å hvem er det som kan si at det er feil, om det er noe jeg liker? Kanskje jeg ikke blir Ari Behn, eller en annen forfatter. Men kanskje jeg skapet en hobby, som jeg nødvendigvis ikke har et naturtalent i, men som jeg kan bli bedre i, en hobby jeg liker og som jeg kan bli decent i.

Men, først. Forslag til musikk? Liker det meste jeg. Hører mye på Indie Rock om dagen, men føler mest for rap akkurat nå. Noe lignende Lil Baby x Gunna opplegg? Kom gjerne med forslag?

Takk for hjelp alle sammen.