View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Her kommer enda en stimulanter og ADHD-tråd!

Det som kanskje er annerledes er at jeg ønsker å høre om det er andre enn meg som får samme effekt som meg. Jeg vet jo at mange med ADHD/ADD blir rolige av stimulanter, og et par linere med amf og meth gjør meg skikkelig slækk godrusa.

Jeg har ADD, og en kompis av meg har ADHD. Jeg mistenker at jeg har SCT. Kompisen min blir rolig til sinns, men farter rundt og blir rimelig energisk alt i alt.

Har eksperimentert litt med plugging av Ritalin, noe som kanskje kan ligne litt på skyting i effekt. Har også forsøkt plugging av kokain, og av begge rusmidlene blir jeg ordentlig stein. Straight up stein, nå merker jeg at 50mg IR metylfenidat var litt mye, pleier å gå for 30mg, men da jeg tok rundt 50mg coke og plugget i stedet klarte jeg ikke gå etterpå fordi jeg var så stein.

Har ingen jeg kan spørre når det gjelder effektene, så spør her. Finner ikke mye annet enn "folk med ADHD blir rolige av stimulanter".

Blir vel flest som kan relatere med skyting, er det noen her med ADHD/ADD som skyter stimulanter som blir straight up steine og såvidt klarer å reise seg igjen etter et skudd?