View Single Post
Som andre nevner her: bytt psykolog. Jeg har vært igjennom et par stykker tidligere i livet(år siden) og satt med de same inntrykkene som deg, at de ikke gjorde nok og bare kom med tilbakespill som ikke gikk igjennom hos meg. Jeg mistet motivasjonen etter dette og begynte og selvmedisinere med diverse stoffer(benzo, ssri,+ annet dop). Lang historie kort hjalp de ikke meg i lengden, tvert motsatt. Ble mer innestengt, lukket fra omverdenen, 'mistet' neste et år av livet(glemt nesten alt) så jeg valgte roe med dette.

Etter et nytt krasj med en traumatisk hendelse for kort tid siden skal jeg til psykolog igjen over helgen for behandling.Jeg har denne gang etter dårlig erfaring tidligere satt meg mer inn i systemet og kommer til og ta opp ved første samtale hva jeg ønsker og hvordan jeg ønsker psykologen skal behandle meg. Pluss at jeg vil bytte psykolog umiddelbart etter 2-3 møter om jeg ikke føler jeg blir møtt av rett person.

Jeg kommer ikke til og starte på noe form for benzo, ssri eller lignende medisiner igjen da dette rett og slett ikke er en løsning for meg.

Møter du den rette personen som kan formidle det nødvendige budskapet slik at du forstår det og tar det til deg har jeg tro om at dette vil kunne hjelpe deg stort.

Lykke til og håper du kommer med noe form for oppdatering om xx uker på hvordan det går