View Single Post
Sitat av Dongerino Vis innlegg
Har nå sett rundt 9 episoder og aner virkelig ikke hva det er dere snakker om. Jeg har virkelig prøvd å gi serien en sjanse her men den blir aldri noensinne bedre. Dette er jo helt åpenbart en typisk jente-drama-kjæreste serie, som kanskje er en god sjanger om man er en 14 år gammel jente. Men her sitter godt voksne mannfolk og roser serien opp i skyene.

Jeg forventet virkelig noe i toppklassen her etter all skrytinga deres. Det eneste jeg fikk var en ekstremt barnslig og overdreven fremstilling av ungdomsdrama. Finnes det virkelig mennesker som oppfører seg som folkene i serien? Tilogmed når jeg gikk på ungdomsskolen så var vi ikke så barnslige som karakterene i serien, og de skal være VGS elever.

Bedrer serien seg snart og det kommer et budskap eller noe ekstremt bra som forandrer den, eller burde 9 episoder inn være nok? Kan noen forklare meg hva som er bra med serien som jeg ikke får med meg?
Vis hele sitatet...
Dette er normalt sett ingen seriegenre som appellerer til meg, og såklart - mange av karakterene er jo ikke akkurat særlig intelligente eller reflekterte, modne. Men prøv å lev deg inn i de forskjellige karakterene, og les imellom linjene. Du kan forutse en del ting som kommer til å skje i fremtiden, og det er ihvertfall for min del i mitt eget hodet mesteparten av spenningen foregår, den blir bare matet av serien. For å gjøre det ekstra gøy har hele serien et veldig realistisk preg over seg, og skuespillerne er ganske troverdige. Og en får jo ut en del social encoding av å se verden fra forskjellige synspunkter da det ser ut til at hver sesong vil en ny statist være i hovedrollen. Jeg vil gi serien en 7,4 av 10.
Sist endret av Relevant; 29. april 2016 kl. 18:13.