Tråd: Hasjpsykose?
View Single Post
Sussenusselig
CaptainP's Avatar
408
Vel, du er ikke mislykket som menneske, så mye kan jeg si. Greit du har problemer med å fylle ut en jobbsøknad. Det er ikke lett og mange unge (og godt voksne som har vært yrkesaktive) trenger hjelp til det, spør på NAV eller ta kontakt med rådgiveren din.
Du er ikke tåpelig heller, bare sliten og stresset det kan gjøre hvemsomhelt litt ordfattig.
Jeg tror de psykiske symptomene dine kan forklares som en blanding av utslittheten, søvnmangelen, hasjrøykingen og det at du er i den alderen hvor du skal bli selvstendig og "voksen"

Meditasjon kan hjelpe mot stress, men det vet du vel allerede, poser med korn (som du sannsynligvis får kjøpt på sunnkostbutikker eller lignende) kombinert med varme bad og tigerbalsam massasjer hjelper mot vond nakke).
Det som hjalp meg med psykisk stress var å lese psykoanalytiske teorier av freud, jung etc., bedrive litt selv-psykoanalyse og ta det opp med psykiateren jeg gikk til. IKKE røyk før du går til psykologen,
Dette er vel overflødig å si, men jeg gjorde dette og det endte med at han følte at vi gjorde store fremskritt mens jeg glemte hva vi hadde snakket om i den første halvtimen og brukte andre halvtimen til å tenke på big mac og kebab.