View Single Post
På mdma kan jeg bli veldig sliten dager etter mer har ikke noe stor nedtur. Jeg og en kompis droppa mdma sammen en gang (like store doser) og hadde det fett. Dagen etterpå var jeg sliten og lå på sofaen. Kompisen min hadde tilløp til panikk og angst i nesten en hel uke etterpå.

På cola så kan jeg føle meg som søppel med en gang rusen avtar. Føler sterkest nedtur på cola, og får følelsen av at jeg ikke er verdt noe, men det går over etter noen timer.

På lsd så er det ingen nedtur, føler meg meget "fresh" flere dager etter. På sopp så kan jeg få et ordentlig tankekjør på slutten, men ikke noe dagen derpå.

Alkohol så kan jeg få litt fyllenerver, men det kommer an på hvor mye jeg har drukket.

Grønt/brunt = Ingenting. Ingen angst, noia eller frykt. Føler meg meget tilfreds og kan holde på med ting jeg liker i flere timer. Vil si at det er mitt nr 1 drug. Selv om lsd kan være veldig gøy og givende, spesielt en tripp med venner.

Det er ingenting som slår å rulle seg en feit joint med en morsom serie i bakgrunnen etterfulgt av munch