View Single Post
Sitat av Tøffetom Vis innlegg
Det går an. Men det er vanskelig å komme dit uten at hodet ditt roter det til for deg på veien. Eldre folk tar også jævlig fort av, med penger og tid heller enn foreldre og ukelønn.

Helsemessig er det massevis av gamle junkier. Og de klarer seg fantastisk mye bedre enn alkoholikerne, selv dem som er full blown narkomane. Mange er både og, selvfølgelig.

Slag og infarkt Er mindre vanlig enn du skulle tro spm følge av rus.

Det vil for 95% av folk, minst, handle om problemer av annen natur enn det helsemessige.
Vis hele sitatet...
Sitat av pipestilk Vis innlegg
Ja, jeg vil tro alkisene sliter værst. Og mange A4 mennesker legger ikke fra seg den regelmessige helgefylla før de går i graven. Man hører liksom bare ikke så nye om "Per" 45 år gammel og Ruben på 58 som samles for og kose seg ned god cola en gang i blant.

Men av de jeg voskste opp med av junkier, så har i hvertfall noen få blant mange fått hjerneblødning eller slag av pepper. Jeg vil påstå pepper muligens er like skadelig som alkohol om ikke værre.
Vis hele sitatet...
Man gir pepper til barn for at de skal konsentrere seg

Lurt å være litt konservativ med «fikk x av y»-påstander, mer restriktiv enn helsepersonell i alle fall.. Høres dumt ut, men det er litt som med covid: Dør du med det, er det på grunn av det.

Det finnes vel ikke noe som helst data som dokumenterer påstanden?
Sist endret av KjemikalieX; 29. november 2020 kl. 13:36. Grunn: Fikset sitatet