View Single Post
Rinkebysvorska‘n
WouwseP's Avatar
398
La de som er i risikogruppene skjerme seg fra oss andre, og slutt å kalle oss for egoister. Etter mitt syn er det ingen andre nødvendige tiltak. Vi skal alle dø en dag, la oss leve i nået.

Det her blir som at de skulle slutte å selge snop/chips på butikken, fordi noen personer spiser så mye at de til slutt får fedme og dør. Sånn det skal være?

Virker som det er noen som vil at det skal være sånn her, og at vi skal bli pressa til å ta ny vaksine hver 3 mnd resten av livet? Kasta brevet da jeg ble spurt om vaksine, hvis jeg skal ut og reise vil jeg heller betale noen for å gi meg influensa først, og få på et papir at jeg har hatt det innen siste 6 mnd.

Har rukket å oppleve disse tiltakene både i Norge, Nederland og Thailand. Var portforbud etter 22:00 for mennesker, ved mindre du har hund (i NL). Bikkjer må altså ha rett til å gå ut, men ikke mennesker? Ser dere hvor sykt dette er?

Er ikke først og fremst meg selv jeg synes synd på her, tenker på barna som aldri får normal oppvekst og skolegang. På turiststeder i f.eks Thailand dør folk av sult fordi det ikke er penger å tjene. Folk har ingen inntekt og ingen penger. Er ikke så farlig om noen dør, bare det ikke er influensa?

Edit: var faktisk fra 20-00 til 04:30 på det værste.

I Nederland fikk du 90 euro i bot, i Thailand tror jeg det var 400k baht og/eller 1 år i fengsel. Fantastisk!

Til slutt: kondolerer til alle som har mista noen, samme om det er kreft, influensa eller hva det skulle være.
Sist endret av WouwseP; 12. august 2021 kl. 06:27. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.