View Single Post
Sitat av yomomma Vis innlegg
Takk for svar. Blir bare litt uvant å skulle begynne å sette opp to teorier opp mot hverandre og deretter bruke kilder og ha alle kildene man finner på for eksempel et arbeidskrav eller hva det heter. Å ikke ha sin egen mening blir og rart og uvant, men jeg forstår hvorfor man skal sette opp to opp mot hverandre, er vel noe historie man lærer i det og.
Vis hele sitatet...
Hei, har gått høyere utdanning og du beskriver egentlig måten å jobbe på veldig godt. Du virker godt forberedt. Du kan slenge inn en "personlig mener jeg" eller lignende et par ganger i løpet av 5-6 sider, men stort sett må du basere tekster på kilder, og vise til disse kildene i teksten (Freakforum, 2021). Det er veldig fra lærer til lærer, om hvor personlig de ønsker arbeidskravene skal være.

Har god tro på at du klarer dette, du virker nervøs nok til å bli en jævel av en student nervøsitet er ofte et tegn på at det betyr noe.

Om noe, hadde jeg vært mest usikker på det å jobbe i "kollokviegrupper", eller gruppearbeid generelt. Men igjen er heller ikke det noe særlig å være nervøs for. Alle (?) liker best å jobbe alene, med skoleprosjekt, og holde på for seg sjøl.