View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Du må ikke finne på å ta benzo og alkohol hvis du ikke har erfaring med benzo!! da ender du lett opp med å prøve å rane kelneren, eller prøve å stjele alle stolene på resturanten.
Hvis du føler deg trygg på cola så kan jo det fungere, men kan jo hende du blir litt for sjef og ender opp med å være ekkel.
Om du har så liten erfaring med knark så vi jeg absolutt ikke anbefale å ta et stoff du ikke har prøvd eller er erfaren med fra før. Tror også at hu bærta er like nervøs som deg.

Helt ærlig kjenn på det når dagen kommer eller det nærmer seg. Om du er meget nervøs så tar du å drikker to-tre halvlitere så roer det seg med en gang, hvertfall er det sånn for meg. Om jeg skulle på date med fin dame og jeg var nervøs fra før og hadde begynt å drøsse på med cola og div så hadde jeg bare blitt mer nervøs, iallefall om dette er noe jeg måtte skjule.

Du kan jo evt. kanskje kjøpe med cola, men ikke ta det. Også se an hvordan kvelden er, og om du føler det passer situasjonen så kan du også tilby henne å ta litt.

Lykke til dette går veldig fint!