View Single Post
Park Supervisor
NodSquad's Avatar
Ja er jo det. Bestilte på tilbud 5 bokser a 100 piller fra tights.no jeg da. Men er jo samma greia. Jeg bruker zma også, og mener det hjelper litt med restless legs som jeg også har. Du er heldig som bare har en litt dårlig periode. Tenk deg om mye av livet ditt dreide seg om å være redd for å legge seg pga frykt for å ikke få sove. Jeg har gått glipp av mye hytteturer og ferier samt overnattinger når jeg var yngre rett og slett fordi jeg hadde noia for å ligge våken mens de andre sov. I tillegg er jeg veldig sensitiv for lyd så jeg kan være i ferd med å sovne, men så kommer det en uventet lyd eller noen begynner å snorke, så er det akkurat som å starte hele prosessen med å roe seg ned på nytt og kanskje et par timer til før søvnen kommer.

Det er helt jævlig til tider, men etter at jeg begynte med quetiapin så har det blitt bedre. Anbefaler ikke det da hvis du ikke har noe kronisk.

Dere skal prise dere lykkelig dere som har et normalt forhold til søvn. Det er så viktig og det føkker med hormoner og humør og alt egentlig. Jeg har bare lært at jeg må leve med det. Cannabis fungerte en periode , men jeg overdrev seff og så ble det et problem. Fast forward en del år så er jeg i LAR for heroinavhengighet og tilbakevendende depressiv lidelse samt en adhd diagnose. Søvnapné har jeg og men det hsr nok sammenheng med vektøkning. Bla bla bla. Jeg skulle gitt mye for å kunne sove 6-7-8 timer hver natt.