View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei!
Seroquel / Quetiapin / Kvetiapin er ikke et legemiddel jeg ville ha gitt til en psykisk syk pasient på dagen. Jeg har ikke inntrykket av at det fungerer så bra i forhold til depresjoner og lignende selv. Skal det fungere, så vil det isåfall være ved å dope ned deg slik at du blir for sløv til å gidde å tenke på ting.

Jeg foreslår at du forteller DPS at du sovner av Seroquel, og ikke får gjort ting midt på dagen, ettersom du blir for sløv til det. Derfor foreslår du at Seroquel kun brukes på kvelden for å få sove. Du nekter å ta Seroquel på dagen, fordi du sovner bare, og ødelegger nattesøvnen! Du ber om å få noe helt annet til depresjoner og søvnlidelser, fordi Seroquel gir uansett ikke ønsket effekt.

Kanskje dette er en vei du kan prøve deg på? Ikke faen om jeg selv tar Seroquel midt på dagen igjen. Per i dag bruker jeg Seroquel selv, 75 mg til å sove på kvelden. Det fungerer skikkelig bra! Jeg husker den gangen jeg var innlagt på psykiatrisk første gangen, helt frivillig. Da fikk jeg Seroquel på morgenen, midt på dagen, til middag og så på kveld. Gjett hvor mange milligram jeg fikk hver gang? 200!!!!! Og de forventet at jeg klarte å holde meg våken.

Aldri mer.