Tråd: Kollagen
View Single Post
Heisann, fikk tilbud på kollagen plus for noen år siden. Dette var en selger som sto å prøvde å lokke kunder på et kjøpesenter. Jeg bruker alltid å avstå slike plagsomme selgere, men jeg ble på en måte frista til å prøve, fordi jeg har mye nakke og skuldersmerter. Det var en forholdsvis grei pris også.

Han som solgte det viste frem et arr fra en trafikk ulykke som dekte mye av kroppen. Han mente kollagen hjalp han veldig med at det grodde.
Dette kan også være et skittent salgstriks, hvem vet? Det er mye scam nå til dags. Jeg har blitt prakket på mye rart, som for eksempel dyre tranolje kapsler som vistnok inneholder mer omega 6 enn 3, som er bra for hjernen. Selgeren mente bastant på, at vi ikke får i oss nok omega 6 i form av kjøtt og fisk.


Viss du ikke vet hva kollagen er så, gå inn på denne. https://sml.snl.no/kollagen
Kollagen skal vist være bra mot muskel og leddsmerter og er utvinnet av kyllingbrusk.

Det jeg prøver å finne ut er om andre har hatt noe effekt av dette. Jeg har ivertfall 1 års forbruk, men hørt mye rart om at det kunne gi bivirkninger også, uten at jeg husker helt hvorfor. Kanskje det var noe om at det ikke ble tatt opp/løst opp skikkelig i magen. Kapslene er store og steinharde.

Noen i familien min har også prøvd det uten noe effekt what so ever. Vedkommende har har mye leddsmerter.


Kollagen plus inneholder: 1000mg virgin lakseolje (herav ca 250mg omega 3), 100mg kollagen 1 og 2, 100mg ascorbic acid(vitamin C) i gelatinkapsler.

Noen som kan si at dem har fått noe effekt?