View Single Post
Sitat av Juicekongen Vis innlegg
Folk som ikke stemmer er late mennesker, og har egentlig ingen rett til å klage over noe som helst.
Liker du ikke partiene vi har idag så stemmer du blankt! Slik at du får ytret ditt behov om at ingen av partiene idag fungerer.
Vis hele sitatet...
Er politikk enda nødvendig? Vi vet jo hva vi trenger; husly, energi/strøm, mat og aktiviteter å sysle med, dette er ikke noe politikken trenger å henge seg opp i, vi må bare bli enige om å gå for det.. Kanskje det politiske systemet er utgått på dato og det er på tide å prøve noe nytt. Jeg klandrer ikke folk som ikke stemmer. Det politiske systemet er helt på trynet og jeg føler meg klar for noe nytt.

Politikken i dag ender man alltid opp på en prislapp, har vi råd spør de.. har vi resursser burde vi egentlig spør oss selv.

Det vi trenger er husly, mat, energi og aktiviteter, alt må bli tilgjengelig uten en prislapp. Noe slik thevenusproject tenker kunne selv jeg jobbet for, men vi er ikke helt der hvor et land sier seg villig til å gi prosjektet areal, noen snakker om cuba/russland men det er bare prat foreløpig.

Vil avslutte med å si at jeg har fint lov til å klage og stemme blankt samtidig, fordi politikken går ingen vei og går den en vei så ender man opp med en prislapp (som ble altfor stor) og lovord og unnskyldninger fra politikere, foreldrene mine klagde over det samme da jeg var et lite barn i familie selskap og det er ikke så annerledes i dag. Å ivareta det økonomiske og politiske systemet er ikke i vår beste interesser hvis vi vil overleve som én rase over tid.
Sist endret av lynzh; 2. mai 2013 kl. 22:50.