View Single Post
Sitat av frantzen91 Vis innlegg
Du kan bruke den multi-svar knappen
Vis hele sitatet...
Thank you

Sitat av Seaturtle5 Vis innlegg
-.- Seriøst... hvordan går ann å være så "dum"? gjøre slik for en fille ting... og en klokke for 4,5k da burde du nok hatt nok til en liten taxi tur på 10 min... og jeg synes du burde ta boten som en mann ikke en "babar"?
Vis hele sitatet...
HVa vet du om det var en gave eller noe? Noe jeg har spart opp til lenge eller lignende? hadde jeg hatt ræva full av penger hadde jeg nok skaffet meg noe relativt dyrere. Det var tross alt 1.juledag og man skal være litt pyntet:P

Sitat av TheGloryHole Vis innlegg
Jeg mente ikke at du var en drittsekk, men du behandlet situasjonen feil. Det gjorde forøvrig politiet også, etter min mening. Men igjen, hvor mye dritt går ikke de gjennom hver dag? De stemplet deg sikkert som en bråkmaker med en gang du begynte å slenge med leppa. Det er ingenting galt i å spørre om hjelp, men du burde ta nei som et nei, og ikke gå rett til offensiven når du ikke får det som du vil. Lykke til videre.
Vis hele sitatet...
Ja, jeg er fullstendig klar over at jeg gjorde en feilvurdering, men igjen så er det da politiets oppgave å ikke gjøre dette. Samme hvor mange problemer de har kommet over tidligere så er de pliktige til å være nøytrale

Sitat av Spelevinken Vis innlegg
Jeg har vært i lignende situasjon. Det jeg anbefaler deg å gjøre er:

- Anmeld de tilbake for å missbruke makten sin og bruk av overdrevet makt osv.
-Snakk med en politiadvokat på politistasjonen
-Si at du var redd og følte deg truet.
-Lever anmeldelse

Det er en 99% sjanse for at saken blir henlagt fordi de gidder ikke å bruker resurser på å undersøke saken nærmere, du trenger ikke å betale bot og du får ingenting på rullebladet.
Vis hele sitatet...
Takk så masse for info! har tenkt en stund på å gjøre dette, så får vel komme meg til politistasjonen i morgen

Sitat av laxzzi Vis innlegg
Politimannen må da ha følt seg krenket da han gikk tilbake og la han i bakken?

Det er også stor sannsynlighet for at tjenestemennene følte seg krenket da TS anklaget dem for å voldta han.
Vis hele sitatet...
Igjen.. det å føle seg krenket er 100% subjektivt
Sist endret av Politisk_vrede; 16. januar 2013 kl. 18:02.