View Single Post
Sitat av Politisk_vrede Vis innlegg
Det er ikke så lett å svare alle på en gang da siteringsfunksjonen ikke er så veldig bra.. så da får det bli som det blir..

Først: Takk for svar Hygge og TheGloryHole, godt å se det er noen som kan se på det fra ett "politiet gjør alltid det beste for alle.. hele tiden"-ståsted.

Selvfølgelig husker jeg ikke så mye rett etter at noen har kastet meg ned i bakken og dratt meg inn i en arrest. Hvor ofte skjer det deg liksom?

Det skrives at jeg får respekt ved å gi respekt. Er det ikke en erklæring av respekt i seg selv å be om hjelp til noe kanskje?! Det er ikke akkurat som at jeg gikk bort og forlagte at de skulle kjøre meg hjem, men heller kom med en forespørsel da jeg vet dette har skjedd ved andre anledninger tidligere.

At jeg blir fremmet av noen her som rasist fordi jeg står på det jeg mener er rett er noe av det mest latterlige jeg har lest hittil.

Jeg er IKKE en som går rundt og kaller folk for stygge bare for å gjøre kvalm.

En annen ting er at det er synd at dere tydeligvis allerede har stemplet meg som en som alltid går å slenger med leppa kun ved å lese at jeg ved en anledning kalte noen som i mine øyne oppførte seg som ett rasshøl for nettopp det..

Selv hadde jeg kanskje forventet å bli mottatt her med ett litt åpent sinn. :/

Det var ikke akkurat med vilje at situasjonen ble som den ble den kvelden. Det er ikke akkurat som om jeg syns det var kjempekult å sprede gatelangs klokken 03 på natten i en by som stenger 1:30.

Da sier det seg selv også at det er ikke mange som trasker ute i området heller.

Siden man snakker om respekt for politiet.. Det er vel ikke akkurat noe politiet fortjener når man daglig leser om razzia mot uskyldige mennesker, politi som låser seg inn i hus uten ransakelseordre og prøver å raide huset der det er familie med barn er til stedet. Slikt vinner man ikke respekt av..
Vis hele sitatet...
Du kan bruke den multi-svar knappen