View Single Post
Sitat av pipestilk Vis innlegg
Jeg er mer for en tidlig virkelighetsorientering til barn, slik at de blir godt nok rustet til å takle verden slik den er utilsminket. Når jeg snakket om høne med hull i rumpa, så mente jeg selvsagt en oppblåsbar høne eller lignende. Med en levende høne ville det vært forkastelig ut av dimensjoner.
Vis hele sitatet...
Skjønner, du har barn selv da eller? I og med at du konkluderer med at 'virkelighetsorientering' er det beste for barnet så tidlig som mulig? Hvor gammel er de før du vil begynne å fortelle dem om voldtekt, sex den slags?

Jeg bare ser ikke logikken her i det hele tatt, hvis en dukke skal kunne stimulere dem nok til å aldri forgripe seg på noen og det er en fiks ferdig løsning; hvorfor er det pedofile som voldtar flere barn, flere ganger?

Sitat av pipestilk Vis innlegg
Jeg tror ikke lystene til pedofile eller nekrofile vil gå under jorden med litt terapi i form av samtaler med en psykolog.
Vis hele sitatet...
Det er ikke uenig i jeg heller, men å innbille seg at å gi dem leketøy for å veie opp for det er like logisk som å mene at en runk eller en fleshlight tilsier at du aldri trenger å få deg ett ligg. Uhørt.

Sitat av pipestilk Vis innlegg
Samtidig er det nok urealistisk at de får sin egen inngjæret øde øy hvor det regelmessig kastes over plastdukker av barn, og lik til nekrofile som de kan knulle løs på avskjermet fra resten av samfunnet. Men likevel så nytter det ikke grave alt som er forkastelig under jorden. De som er født slik uten at de lever ut lystene sine bør belønnes for at de er åpne om dem.
Vis hele sitatet...
Ja det er nok ikke særlig realistisk når en skal vurdere hvordan dette skal gjennomføres, hva det vil koste og hvem som skal følge det opp? Og for å gå inn i dybden i en helt banalt argument så må man jo tenke på at disse stakkarse menneskene som skulle blitt plassert der må ha mat, tilgang på rent vann og en flere ulike etater for å ivareta deres interesser, hvis ikke blir det jo brudd på menneskerettighetene?

De burde absolutt oppfordres og roses for å oppsøke hjelp og flagge seg selv, er det sånn at de er tvunget til det er jeg i motsetning ikke enig. All form for terapi krever motivasjon og interesse for bedring.