View Single Post
Sitat av Relevant Vis innlegg
Tar Jokkerella i forsvar her. Tråden her er ikke veldig klart dirigert, og du «avsporer» jo like mye selv ved å svare på det om du mener at det er off topic. Jokkerella presiserer at selv om vi kan tenke på et tilbud innenfor helsesektoren for å behandle pedofile mennesker, så kan det ikke bli sett på som en del av LGBTQ+- frigjøringen. I praksis så er dere helt enige, jeg anbefaler at du leser igjennom innlegget til Jokkerella nøye og rolig og så skal du se at det faktisk fremmer ditt synspunkt skikkelig bra.
Vis hele sitatet...
Takk skal du ha, hyggelig. Når det gjelder argumentet til Relevant så skjønner jeg godt at det er mye følelser i spill her, og på en måte er det godt å se at det er en sak som bygger engasjement hos deg. Vil si meg enig i at du burde lese igjennom det en gang til, vi er enige, og om vi så hadde vært uenige så ville det vært interessant om du kunne informere meg med noe konstruktivt som jeg kan ta i betraktning. Er åpenbart glad i en god samtale eller debatt, spesielt i diskusjonsforum.