View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hmm, virker som jeg får forskjellige svar her, noen sier si alt, andre sier ikke si noe, noen sier si litt, andre sier DPS “suger” å bruk heller fastlegen osv.

Men jeg tror jeg først skal se ann hvordan psykologen min er, jeg er jo ikke uten sosiale antenner (sliter “bare” sinnsykt med søvn og angst, angsten kan være så ille at uten benzo kommer jeg meg ikke ut av senga ligger i senga å bare skjelver og føler meg døden nær) så klarer å føle på personen om hvordan h*n er mot rusbrukere eller missbrukere som jeg i teorien er ifølge DPS (vil jeg tro) siden bruken er ca 95% daglig, MAO bruker noe (benzo og/eller cannabis) 95 av 100 dager.

Og jo jeg er over 18 år og i full jobb, usikker på hvordan nedtrapping av benzo fungerer med jobb 5 dager i uka, blir nok hardt. Men vil virkelig, VIRKELIG kunne leve et liv uten benzo...
Vis hele sitatet...
Vet at du hater å høre dette. Men den benzo flukten din forværrer bare angsten. Det er viktig at du er åpen med psykologen om hvor ille du har det og at du tyr til benzo i mangel på noe annet. Så du får hjelp med andre metoder og midler. Benzo er nemlig ingen løsning, noengang, ever, det bare gjør at du flykter fra problemet men det fortsetter jo å være der så lenge du flykter. Du må ta tak i det. Psykologen er der for å hjelpe deg, ikke dømme deg. Så ikke gå dit å døm psykologen du heller.