View Single Post
Gikk gjerne 2-3 døgn før jeg sov 5-6 timer, våknet å spiste kanskje noe mat med høyt protein innehold som ikke krevde for mye tygging, så var det rince and repeat i godt å vel 15-20 år. Over tid ble jeg paranoid å trodde alt å alle var ute etter meg, merkelig nok aldri hatt snutnoia da, bare alt å alle ellers.
Når du går over lengre tid slik så blir du tynn, utmattet å sliten i kropp å sjel.
Bodde i 4 etg i blokk uten heis i 20 åra, så når jeg kom hjem fra party i helgene så ble det mange stopp opp igjennom trappene da jeg var sikker på at jeg skulle få hjerteinfarkt, eller øynene skulle poppe ut av trykk..
Gikk glatt gjennom 1gram eller 2 i døgnet.

Nå tildags får jeg så dårlig samvittighet viss jeg kjører fra morgen til morgen at det alene noier meg litt ut,
det sagt så har jeg .05 i over en uke når jeg først sprekker nå å styrer unna alt som heter Meta, passer på å spise mat, drikke vann, røyke hasj å sove.
Åh, drikke litt øl på toppen <3

Har også gått våken klin nyktern i rundt 50 timer sammens med ei vennine mens vi var på rehab sammen, bare for å se hvor fakka man blir uten søvn, du blir riiiiiimelig fucked up!

Til slutt rannt jeg på meg en rusutløst psykose, å ble aldri meg selv igjen.
Sist endret av Eyeamare; 26. juni 2020 kl. 23:35.