View Single Post
En sykt sykt nydelig dame la meg til på face etter at jeg dro "i'm at rehab and i'm awesome" på en internettside.

Samtidig er det tid for min årlige oppdatering av ståa - sånn ifht familie osv... akkurat begynt på innlegget, er det noen som kan være så snill å gi meg quickfeedback? langt ifra ferdig, men jeg vil stå frem igjen og fortelle at kampen fortsatt er i gang og at jeg nærmer meg en endelig løsning.

Dette igjen vil funke for ammo når jeg kontakter en av de tyngste personene i Norge og spør om hun er villig til å være medforfatter når jeg går ballistic i media - dersom ikke medisinen min kommer i henhold til hva jeg er blitt forespeilet. De høye herrer diskuterer enda, forespeilet svar i morgen - senest til uken.

Men trenger feedback nå. Kun ringrever, om du er ukjent for meg, men enda har lyst, må du ha forutsetninger for å kunne bidra kompetansemessig

(dette er ikke avisinnlegg, dette er til veggen på face. Både for familie og fordi det dro sykt mye bra damer sist jeg gjorde det. Og selvfølgelig for å henge ut den delen av familien som bestemte seg for å late som om jeg ikke lenger eksisterer fordi min nye stemor er en ondskapsfull golddigger av uante dimensjoner. Når dette er over vil alle som kjenner etternavnet mitt og min far sitt vite at han er den svakeste unnskyldningen av en mann som finnes i mange mils omkrets)

TILLEGG: Faen altså, de jævla impulsene som kommer når det er altfor mye følelser i sving har jo faen samme effekt som rus nesten. Ser jeg blir overpersonlig og mister bakkekontakten med en gang raseriet tar meg. Faen så vanskelig det er å regulere seg, telle til ti, og holde kjeft...

(Skjedde noe personal shit i går). Blri så jævlig frustrert av meg selv når jeg mister kontrollen sånn som det.

Får hjelp av en gluping nå, spent på hva det blir til. Viser seg at jeg har en felles bekjent med vedkommende jeg ønsker å involvere også, men nytter jo ikke å introduseres hvis jeg ikke klarer å holde hodet kaldt hver gang ting butter litt imot.

Skjerpings,Tom.
Sist endret av Tøffetom; 3. april 2020 kl. 13:03. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.