View Single Post
Trådstarter
2
Hei. Beklager at jeg ikke har svart før nå. Jeg gikk gjennom en stamcelle transplantasjon i juli som jeg så vidt fikk gjennom for systemet oppfatter meg som narkoman. Jeg hadde en rusdiagnose i 2008 der jeg ble avhengig av Somadril som legen skreiv ut. Etter det har jeg tatt 3 utdanninger og holdt på med en master når jeg ble syk. Jeg ble heldigvis tatt av metadon, da de feilmedisinerte meg og nyrene svikta. Metadonen hopet seg opp i kroppen og til slutt var jeg så grensepsykotisk, og kunne ikke sette meg uten å sovne. De fjernet til og med smertepumpa etter transplantasjonen fordi de trodde jeg rusa meg, og så var det nyresvikt. Ble satt over på oxycontin og oxynorm. Ja, jeg har vært mye på lege for medisiner for smerter. Jeg har blitt beinskjør pga cellegiften, og smertene er til tider så voldsomme jeg er nesten lei meg for å ha overlevd kreft. Jeg har holdt meg til alle medisinregimer, fulgt alle nedtrappinger, men smertene i rygg og bekken er der like forbanna etter ett stygt løft i ambulansen i 2014. Før det brukte jeg ikke medisin. Så hvordan kommer jeg meg på det mørke nettet. Jeg er desperat og må ha hjelp. Jeg trenger også tips om noen gode fastleger, da min har gjort det sånn at jeg må ha vedtak fra hjemmesykepleien for hver kommune jeg oppholder meg i, for jeg får ikke for mer enn en dag om gangen. Når jeg spør hvorfor, så får jeg til svar å slutte å være spontan. Er dette riktig da? Det må jo være tvang, jeg er ikke under LAR og jeg er samtykkekompetent.