View Single Post
Sitat av meaculpaUIO Vis innlegg
Lukten når du tenner den opp, er ofte mer troverdig enn produktet i hånda, det vil jeg legge til. Det er jo en ganske komplisert aroma og kjemisk samspill å "fake" ovenfor en person som fks er meget godt vant med normal, organisk hasj, og som gjerne også går etter de samme indica-sortene hver gang.

Dessuten er jointrøyking det mest ineffektive som fins, og det mest luksuriøse med tanke på helse og waste, så hvis man er opptatt av å klemme ut hver krone, så er jointrøykinga, særlig når man fyrer opp 6-7 jointer på en dag, et digert tapsprosjekt med masse unødig "waste".

Du skal drive ganske stort og ha adgang på mye materiale før du kan "lage" terpener på sprayflaske for å bøffe ut fake hasj. Det er nok mer vanlig at mye hasj er blandet ut med dårligere hasj, eller andre bindemidler, enn at det i stor utstrekning selges synetetisk hasj til folk uten at de merker det over tid.
Vis hele sitatet...
Jepp , såklart den lukta er mer bevis på kvaliteten enn kun å lukte på produktet , men da er du igjen mer avhengig av å ha en fast person du har mulighet til å handle hos. Hvis ikke er det å lukte/se på det der og da.
Joint er nok mer kostbart men også mer kos enn noen trekk av en vaper eller å lage noe spiselig av det.
Tviler på disse folka bøffer det ut så avansert , men merker fort den kjipe lukta av utblanda hasj. Spesielt en type lukt , mistenker det er henna. Syntetisk hasj aner jeg ikke hvordan kom inn i diskusjonen her? Om du ikke mener at folk tror de kjøper weed men får det?. Jeg har aldri vært borti det,kun sett bilder og det kan minne om oppsmuldra weed for uvitende folk.