View Single Post
Går sjelden i gater da det ikke er noen gater her, men gikk opp en skihopp- bakke en sommer dag og fant 1-2g topp kvalitet mørk hasj

Fant alle fleina til noen som hadde vært å plukket over 100 men glemt dem, så fant de da jeg selv kom dit for å plukke

Brukte 1000kr pã hasj som var det eneste pengene jeg hadde akkurat da. På vei hjem sp fant jeg en annen tusenlapp, med
littt brett slik at den stod på høykant, med en side mot meg som en "V" sett ovenifra. Trødde ikke det var sant før jeg kom nærme, "knyttet skoa" og tok den samtidig

En annen gang var jeg på jobb i et kontorbygg og skulle bare gjennom et legekontor for å trekke noen kabler. Kom til et lite lager på 3-4kvm med div rot og gamle ting ,men jeg så et lege kors bak noe greier, og sjekket det ut. 20 PF, 10 stk flytende morfin 10mg/1ml og 10-15 stk stesolid 10mg rektalvæske og 20 Tramadol 50mg. I tillegg var de over et år gamle og tydelig vis glemt da reseptlappen stod det, til bruk for øvelser/opplæring xnavn år x. Takk tenkte jeg, som reiste hjem med jackpoten

Kasta en neve xanax i et rom så de spredde seg alle veier. Fant noen av dem over to uker senere. Har også funnet noen gram her og der jeg enten har glemt eller gjemt for lenge siden.