View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sittet oppe på Smack og speed i hele natt TT?

Som noen sier over her, du må lande. Alt er alltid rett rundt hjørnet, snart er det ferdig.Hvor mange ganger har denne prototypen vært ferdig i « morgen»?

Jeg skjønner at det blir en taktikk for å overleve, for å fortsatt ha håpet om at det kan bli som du ønsker. For hva hvis du gir det opp, hva skal man da se frem til? Hvordan skal man godta all tiden man har kastet vekk? Hvordan skal du legitimere misbruket hvis det ikke er for denne superteknologien??

Det er åpenbart for de fleste andre enn deg selv, det er ikke så enkelt. Du blir ikke headhuntet av NASA, og du kan ikke bare ta en ingeniørjobb med god lønn som en enkel utvei hvis prosjektet havarerer. Det er ikke så enkelt, du legger det som en «enkel nødplan» å lene deg til, som ikke er reell.

- hva skal du skrive på CVen ? At du er verdens beste ingeniør? Jobbet med et verdensledende prosjekt som ikke ble noe av?

- hvordan ser vandelen ut?

- hvordan ser referansene dine ut, hva vil de si om deg når ny arbeidsgiver ringer?

- Hvordan skal du klare å overbevise på et jobbintervju, og vil de ikke se hvis du har fått i deg speed og smack?

- hvis du skulle få jobben, hvor lenge tror du det varer? Hvor lang tid går det før varsellampene til kolleger begynner å ringe?

Jeg håper ikke du tar dette feil, jeg ønsker at du skal lykkes med alt du gjør. Men nå må snart tiden være inne for å treffe bunnen, innse driten du står i og begynne å gjøre noe som bringer deg fremover i livet, og ikke klamre deg til dette prosjektet. Eventuelt komme tilbake til det når du har fått livet tilbake.

Aldri gi opp å få livet tilbake. Det er aldri for sent.