View Single Post
Hei. For 11 år siden så hadde jeg ett overforbruk av noe som het Somadril, som var ekstremt vanedannende, og jeg hadde en lege som skrev villig ut. Jeg tok kanskje en 100 tabletter i uka, vet ikke om det er mye eller lite. Uansett, jeg ble drittlei av å sove bort dagene, skiftet fastlege og ba om å få hjelp til nedtrapping og utfasing av medisiner. Eneste ulovlige jeg har prøvd er cannabis, og jeg tar meg en Jonas i ny og ne nå også når jeg skal på fest, for jeg drikker ikke alkohol.

I fjor fikk jeg diagnosen leukemi, fikk cellegift, gikk i remisjon (de kunne ikke finne flere kreftceller), men i mai i år fikk jeg tilbakefall. Jeg brukte da fentanylplaster som fungerte bra på smertene, og brukte fra 25-50 mg alt ettersom hvor mye smerter jeg hadde om dagen.

Så møtte jeg en lege på sykehuset som var fullstendig motbydelig, satt der direkte og kalte meg narkoman, og om jeg sto på smertestillende så fikk jeg ikke transplantasjon, altså jeg vil dø om noen måneder. Så han tok meg av alt av smertestillende og satte meg på metadon i stedet. Hva faen?? Jeg har enorme smerter i bekken og korsrygg. Det er ikke muskel og leddsmerter, men ligger på en måte inne i skjelettet, for kreften utvikler seg, og det presser på dag og natt, og jeg får ikke så mye som en paracet ekstra.

Jeg har 1 palexia depot tablett som jeg spinker og sparer på til den dagen jeg rett og slett ikke holder ut lengre, men vet at om jeg ta den så har jeg ingenting, og jeg vurderer nå å kjøpe illegalt, for jeg ser ingen annen løsning. Jeg ligger på St Olav i Trondheim.

Jeg har 1 joint med meg, og en bitteliten klump med hasj. Kan jeg spise hasj for å få noe effekt, eller må det varmes opp først? Jeg er for det første stuck i en sykehusseng, og for det andre så har jeg bare lyst til å skrive meg ut herifra og bare la det gå sin gang, for jeg holder snart ikke ut smertene, mens hun i nabosenga må be dem om å gi henne mindre fordi hun blir så rusa. Kan noen vær så snill gi meg ett tips på hvordan jeg skal løse dette? Ellers god pinse.

Shira
Sist endret av Veggen; 9. juni 2019 kl. 12:24. Grunn: Fjernet regelbrudd