Tråd: [nrk] Trekant
View Single Post
Dott i øret.
stagg's Avatar
Sitat av Jonta Vis innlegg
Mulig jeg ikke forstår dette fordi jeg er så himla gammel, men hvorfor er dette tåpelig? Hva skulle vært gjort i stedet?OK, det funker tydeligvis ikke for deg. Men det gjør det for mange andre.

Har du forslag til «noe nytt og fengende»?
Vis hele sitatet...
Du er ikke så himla gammel. Jeg er eldre enn deg, faktisk gammel og grå. Det er gammelt det.

Jeg mistenker at vi hadde lite undervisning ang sex da vår klassestyrer var to år unna pensjonsalder. Den dagen vi hadde undervisning så var han der de første timene, for så å bli syk.

Vi hadde en time seksualundervisning da jeg gikk i 10ende. Da bør man kanskje lære bort noen annet enn hvordan man trer på en kondom samt onanering? Regner med de fleste guttene i klassen min hadde prøvd en kondom. Alle guttene i klassen onanerte sikkert daglig, Jentene skal jeg ikke uttale meg noe om, da jeg ikke spurte dem om hva de gjorde på kveldstid.

Forslag til noe bedre? Tja, kanskje hvordan første samleie kan utarte seg. Ikke alltid like positivt for alle første gangen. Kjønnssykdommer er også greit å vite noe om, om man blir utsatt for det. Kan sikkert skrive en lang liste, men jeg stopper her.

Men som sagt tidligere i tråden, så tror jeg skolene i dag praktiserer med mange flere timer enn hva vi hadde den gang, samt at læreren vi hadde som skulle gi oss den undervisningen ikke virket som han var keen på det. Er jo nevnt tidligere i tråden at noen har hatt en hel uke med sexualundervisning, Kreativiteten til den stakkars læreren som hadde den uka med undervisning måtte ha vært stor.