Tråd: Benzo
View Single Post
Har blacket ut mange ganger på benzo (rivotril), og det har i 9/10 tilfeller vært med alkohol ved siden av.
Fyfaen så mye idiotisk, pinlig og kleint denne komboen kan få en (forholdsvis) normal person til å gjøre.

Nå spiser jeg aldri rivotril, men er oppe i ganske høye doser alprazolam og diazepam daglig (startet dagen med 1mg alprazolam + 10mg diaz, og det kommer til å bli mer) og holder meg unna alkohol for enhver pris når jeg vet jeg har mye benzo i blodstrømmen.

Merkelig nok gjør klonazepam (rivotril) meg til en skikkelig drittsekk både med og uten alkohol, men under rusen fra diazepam og alprazolam er jeg som regel veldig normal. Litt glemsk, men som regel helt chill å være med. Ikke aggressiv, frekk i kjeften og den samme gi-faen-i-alt-attituden rivotril gir meg.

Ikke gidd å bygge toleranse, jeg skulle ønske jeg ikke hadde rotet meg borti benzoer for jeg tar daglig 4-10mg alprazolam + 50-100mg diazepam for å føle meg normal.

Spekulerer i å finne en lege som kan hjelpe meg med nedtrapping over et stykke tid så det ikke blir for jævlig.

TL;DR
- Folk er forskjellige og blackouts skjer gjerne i kombinasjon med alkohol.
- De forskjellige typene benzoer gir forskjellige effekter, du har f.eks. Rivotril som får meg til å oppføre meg som en kronidiot både med og uten alk. Tar jeg diazepam og/eller alprazolam, oppfører jeg meg som regel pent og blacker ikke ut. Dama sier jeg oppfører meg bra, og hun hatet meg på rivo!
- Ikke hekt deg på benzoer, du kommer til å angre som en hest.

Har mye på hjertet angående benzoer, hehe.

Kos deg med måte kamerat
Sist endret av krystallkongen; 16. juli 2018 kl. 14:19.