Tråd: DMT-entiteter
View Single Post
Har hørt mer en nok til å ville prøve det her NÅ. Ganske stor forskjell på hva folk sier de opplever, men en ting de alle har tilfelles er at hva en disse vesenene eller hva man skal kalle de er så er de der og alle føler de kommer fra et sted utenfor seg selv. Gnomer, alver, engler, guder arketyper, de døde, whatever, jeg vill møte de. Har ingen erfaringer med drugs utenom weed, og hadde ikke hvert interessert heller vis ikke jeg hadde hørt om hva folk opplever med DMT. Siden jeg har så lite erfaring har jeg bestemt meg for og prøve å røyke det først til jeg føler jeg har fått satt meg litt inn i det, varer bare 5 minutter eller noe sant? Etter det har jeg tenk å ta Ayahuasca som skal vare flere timer, høres ut som du blir ganske dårlig av det fysisk sett først men at det varer lenge etter du kommer over ubehaget. Vet med meg selv at vis jeg skal reise noen plass så holder det ikke med to uker for å få feelen for en plass, så jeg bruker å bli noen måneder. Og siden dette blir den neste plassen jeg kommer til å utforske så trenger jeg litt tid på å bli kjent med de lokale Noen som vet hvor jeg burde gå for å finne en bra opplevelse? Har tenkt litt på klinikker og sånn man finner i Portugal og forskjellig, men finner at jeg ofte ikke liker hvordan en del av disse plassene gjør det på, virker ofte som de prøver å gi deg en spesiell opplevelse som passer med deres opplevelse. Jeg er ikke interessert i hva jeg burde oppleve eller er forventet å se/høre/føle eller hva andre tror de vet om hva det er. Jeg kommer dit for å utforske, og jeg vill heller bare vandre rundt litt blind før jeg går å skaffer meg ett kart/guide. Noen ider?